Sennheiser EW 112p G3 - jaki zakers czestotliwości?

Sennheiser EW 112p G3 - jaki zakers czestotliwości?

Postprzez przemol » 30 Lis 2011, 16:25

Witam ponownie!
Przymierzam się do zakupu bezprzewodowego zestawu Sennheiser i muszę się przyznać, że jestem zielony w tym temacie.

Doświadczonych kolegów i koleżanki proszę o podpowiedź, czy ma dla mnie jakiekolwiek znaczenie, jaki będzie zakres częstotliwości konkretnego zestawu, który kupię?
Tutaj http://www.marcotec-sklep.pl/de/products/cat_313/detail_3905.htm można zobaczyć jakie są opcję.
Czy muszę wiedzieć jakie częstotliwości są dopuszczone do użytku dla przeciętnego człowieka w naszym kraju, czy każdy z zestawów z linka pracuje w dozwolonym zakresie, a ich zróżnicowanie ma służyć jedynie temu, żeby nie zakłócać samemu sobie dźwięku, pracując na kilku zestawach naraz, a co za tym idzie, nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia, jaki to będzie zakres?

Z góry wielkie dzięki za podpowieź.

PL
przemol
New Member
New Member

Re: Sennheiser EW 112p G3 - jaki zakers czestotliwości?

Postprzez xdcam » 30 Lis 2011, 20:46

Z tego co wiem, w Polsce obowiązywało pasmo D. Jednak dawno już nie siedzę w temacie bandplanów, więc być może w tej chwili przepisy są bardziej liberalne i dopuszczają też inne pasma. Wiem, że w praktyce i tak każdy używa tego co ma, nie wnikając w częstotliwości, bo nie jest to ścigane ze względu na znikomą moc nadajników. Te 50 mW to jest prawie poziom zakłóceń. :D
Awatar użytkownika
xdcam
VIP Super Member
VIP Super Member

Postprzez przemol » 01 Gru 2011, 11:23

Dzięki za odpowiedź...szukam właśnie jakichś dobrych źródeł, żeby sprawę wyjaśnić.
Jak dowiem siÄ™ czegoÅ› konkretnego to podzielÄ™ siÄ™ wiedzÄ….

Tymczasem jeśli ktoś z Was używa takiego lub podobnego zestawu, może zechce się podzielić info w jakim paśmie działa i czy wszystko jest OK.

Pozdrawiam

PL
przemol
New Member
New Member

Postprzez ngc » 01 Gru 2011, 16:59

Warto wybrac pasmo D, z ktorego korzystaja tez np telewizja i radiowcy.