Pytanie odnośnie H4N, Dr-100

Postprzez fancy » 27 Gru 2011, 12:41

Witam,
przewertowałem wiele wątków odnośnie tych dwóch rejestratorów, także znalazłem kilka testów i porównań. Jednak że nie jestem jeszcze przekonany do zakupu któregoś z nich. W tym celu chciałbym poprosić Was o doradzenie mi.

W tym momencie studiuję w szkole filmowej i zaczynam myśleć o otworzeniu firmy, staram się pozyskać dofinansowanie, jeśli to nie wypali to pewnie jakiś kredyt. Od czasu do czasu doposażam swój sprzęt w różne nowości. Tym razem wybór padł na rejestrator który w pierwszej kolejności posłużył by mi do nagrania dźwięku do etiudy oraz ćwiczeń na uczelnię.
Aktualnie posiadam kamerę NEX VG10 gdzie mikrofon wbudowany to jedne wielkie nieporozumienie, przenosi on każdy dźwięk zebrany z nawet najmniejszego dotknięcia kamery, oczywiście co do jakości dźwięku nie ma co się kłócić, jest naprawdę dobry (lecz oczywiście to jest nadal tylko auto gain). No i ostatnim moim zakupem był RODE NTG-2, nagrywałem dotychczas nim poprzez przedwzmacniacz podłączony do laptopa. Ścieżkę nagrywałbym bezpośrednio na rejestrator, a później synchronizowałbym wszystko, klaps filmowy oczywiście pomógłby mi w synchronizacji.

Tutaj dochodzę do najważniejszych kwestii.