Studia operatorskie w szkołach filmowych

Studia operatorskie w szkołach filmowych

Postprzez fiba » 18 Sty 2012, 00:04

Witam,

Czy są na forum jacyś studenci, absolwenci albo osoby, które próbowały się dostać do Łodzi albo Katowic na wydziały operatorskie?
Robię rozeznanie ponieważ jednym z moich celów i marzeń jest dostanie się tam. Zakładam ten temat bo może szukam daleko, a wszystko mam "pod nosem" i informację dostanę tutaj, od Was.
Obecnie studiuję organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w Krakowie, ale po ukończeniu planuję działać coś dalej i stąd te wahania.
Proszę o ujawnienie, jak ktoś się 'wstydzi' to może być na PW 8-)

Pozdrawiam,
fiba
Awatar użytkownika
fiba
Lord of VDSLR
Lord of VDSLR

Miejscowość: KR

Re: PWSFTVIT, WRiTV - wydział operatorski

Postprzez macusek » 18 Sty 2012, 02:32

Też jestem ciekaw, w tamtym roku bylem na konsultacjach w Łodzi na wydziale operatorskim. W tym roku bede zdawal i nie nastawiam sie ze za pierwszym razem mnie przyjma, ale nadzieje trzeba miec : ) Najwazniejsze sa zdjecia. Jezeli jestes bardzo dobry w fotografii to jakies szanse są. Chociaz tak sobie mysle, pewnie malo kto tutaj napisze, sie pochwali, bo konkurencja jest nie mala. Przyjmą okolo 6 osob na 100 chętnych.
macusek
Member
Member

Postprzez fancy » 18 Sty 2012, 09:57

Jeśli chodzi o Łódź to zdjęcia nie dają Ci zbyt dużych szans. Najwięcej oczywiście da Ci jakaś twórczość operatorska, ale oczywiście nie byle reportaż czy zlepek jakiś ciekawych kadrów, najlepiej jakiś dokument lub fabuła co poleci po emocjach. Po za tym wiedz że to tylko część rozmowy, jeszcze czeka Cię egzamin z teorii oraz ćwiczenie operatorskie.
5D mk II, R-26, NTG-2
fancy
VIP Member
VIP Member

Miejscowość: Łódź | Płock

Postprzez macusek » 18 Sty 2012, 14:49

Skąd masz takie informacje ? Ja je mam z Łodzi z filmówki : P / dostales sie tam, kto tobie to powiedzia ?