MacPro i MacBook - pomoc

jaki komputer, karta, procesor, itp...

MacPro i MacBook - pomoc

Postprzez fr3x » 15 Sty 2012, 13:37

Witam. Mam niespełna 4500 zł, które mogę przeznaczyć na zakup Mac Pro.
http://allegro.pl/apple-powermac-g5-quad-2-5-ghz-16gb-1tb-fv-gw-i1960455840.html Myślałem o czymś takim, ale musiałbym dopłacić.
Co sądzicie? W macach niestety jestem zielony, dlatego proszę o pomoc. W czasie rozwoju i odpowiedzi na pewno pytań będzie z mojej strony coraz więcej.
Co do MacBook to znalazłem pod siebie takiego : http://allegro.pl/macbook-13-white-2-1-500gb-4gb-ram-full-zestaw-waw-i2022483040.html
Na macbooka są osobne finanse.
Z góry dziękuję za wszelkie rady i wskazówki.
fr3x
Just Arrived

Re: MacPro i MacBook - pomoc

Postprzez maczek » 15 Sty 2012, 21:03

Ani jeden ani drugi się nie nadają moim zdaniem. Ten Power Mac G5 to staroć z 2005 roku!!! Jeśli laptop to tylko MacBookPro a jeśli chcesz stacjonarnego to najtaniej wychodzi złożenie go sobie własnoręcznie. Ja na takim działam już rok i jestem zadowolony. Co prawda mój kosztował 6500zł bez monitora ale ceny podzespołów raczej spadły przez rok.
Awatar użytkownika
maczek
VIP Super Member
VIP Super Member

Miejscowość: Wrocław

Postprzez mtede » 16 Sty 2012, 04:29

Najlepszym wyjściem by było kupić najnowszebo MBP z i7, parametry ma podobne co mój mac pro z 2008 roku.
Jeśli chcesz maca do montażu i będziesz miał sporo roboty (duże pliki/ciężkie projekty) to lepszym rozwiązaniem jest jakiś mac pro 2008(3.1)i w górę wtedy będziesz miał sloty na dyski i łatwy montaż.

Sam mam 2 maci w domu u nie narzekam chodź jestem zmuszony dokupić 4ty tb-owy dysk bo już nie mam gdzie zrzucać i FCP mi się wali strasznie.
Awatar użytkownika
mtede
Senior Member
Senior Member

Miejscowość: Warszawa

Postprzez fr3x » 16 Sty 2012, 20:05

mtede napisał(a):Najlepszym wyjściem by było kupić najnowszebo MBP z i7, parametry ma podobne co mój mac pro z 2008 roku.