Klastyczny temat + ocena zestawu ;)

jaki komputer, karta, procesor, itp...

Klastyczny temat + ocena zestawu ;)

Postprzez S4INT » 08 Lis 2011, 09:12

Cześć,

no tak jak zwykle w tym dziale - chciałbym poprosić o pomoc przy złożeniu kompa pod montaż i ew troszkę pod jakaś obróbkę. Poczytałem troszkę po sąsiednich wątkach, lub innych forach ale w sumie to mętlik w głowie. Pewnie głównie dlatego, że jestem zielony w temacie...
Mój budżet to jakieś 5-6kzł.

W międzyczasie też kontaktowałem się z jednym sklepem i dostałem propozycję takiego zestawu:

Intel Core i7-2600K, 3.40GHz, 8MB, LGA1155, 32nm, 95W, BOX
ASUS P8P67 LE Rev. 3.0, P67, 4xDDR3-1800, SATA3, GLAN, CF, ATX
Gainward GeForce GTX 570, 1280MB DDR5 (320 Bit), HDMI, DualDVI, DP
2x Dysk Seagate Barracuda 7200.12, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 32MB cache
OCZ SSD Agility3 Series 120GB SATA3 2.5''( 525/500MB/s read/write)
2x Corsair XMS3 2x4GB, 1333MHz DDR3, CL9, Core i7, Classic Heat Spreader
Microsoft OEM Windows 7 Professional SP1 64 bit, Polish, 1pk, DVD
Cooler Master obudowa komputerowa Silencio 550 czarna (bez zasilacza )
OCZ zasilacz ZS Series 650W non-Modular, 80 Plus Bronze, ATX12V v2.2

Za całość 5,5k netto... Co myślicie o takim zestawie? Coś zmienić, wywalić, dołożyć? Coś lepszego w tych pieniądzach da się zmotnować?

Dzięki i pozdrawiam
S4INT
New Member
New Member

Re: Klastyczny temat + ocena zestawu ;)

Postprzez Arsen » 08 Lis 2011, 15:38

Bardzo dobry zestaw. W pierwszej kolejności zmieniłbym zasilacz na modularny, bo to nie powinien być wielki wydatek, a spora wygoda (lepsza wentylacja, łatwiej coś dokręcić, przeczyścić itd.).

Dysk twardy HDD kupowałbym po nowym roku, bo teraz ceny w związku z powodzią w Tajlandii są kosiczno-komiczne. Seagate ma raczej kiepską opinię związaną z dużą awaryjnością. Od siebie polecam Samsunga, który robi bardzo dobre dyski w chyba najlepszej cenie, ale ma minus - podobno ma wycofać się z tego rynku. Nie kumam skośnych...