Kilka znaczących pytań na początek.

Kilka znaczących pytań na początek.

Postprzez eksu » 29 Lis 2011, 22:24

Cześć,

Z góry przepraszam za lamiasty temat ale jestem trochę zielony w tej kwesti a bardzo zalezy mi na nauczeniu się przydatnych rzeczy.

od kilku miesięcy jestem posiadaczem 550D. Kupiłem go z myślą o kręceniu klipów do muzyki którą tworze. Ostatnio, podczas robienia zdjęć dla koleżanki wpadłem na pomysł, żeby nakręcić coś takiego:

Cholernie podobaja mi się takie rzeczy. Szczerze mówiąc - mam zapał ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać. Poczytałem poradnik zamieszczony na tej stronie ale dalej trwam w niewiedzy. Czy możecie mi poradzic, co najlepiej dokupić do lustrzanki aby uzyskać taki efekt? Filtry, jasny obiektyw? Cokolwiek. Podoba mi się ten mydlany efekt, często dostrzegam go też w fotografii. Jestem ciekaw czy jest to zasługa samego obiektywu czy finalnej obróbki?

Dodam, ze narazie śmigam z kitowym 18-55 ale planuję zakup jakiejś stałki na 1.8.

Kolejną sprawą sa ustawienia samego aparatu ale myśle, ze trzeba to zrobic metodą prób i błędów.
eksu
New Member
New Member

Re: Kilka znaczących pytań na początek.

Postprzez Amadi » 29 Lis 2011, 22:36

Jeśli chodzi o ten filmik co wrzuciłeś to surowy materiał powinieneś bez większych problemów nakręcić z ręki i kitowym obiektywem (byle stabilizację miał), wystarczy trochę poćwiczyć. Gros tego efektu to postprodukcja i majstrowanie przy kolorach.
http://www.youtube.com/user/Amadi00
W moim nicku nie ma "n", dammit
Awatar użytkownika
Amadi
Moderator

Miejscowość: Warszawa

Postprzez eksu » 29 Lis 2011, 22:43

Amadi napisał(a):Jeśli chodzi o ten filmik co wrzuciłeś to surowy materiał powinieneś bez większych problemów nakręcić z ręki i kitowym obiektywem (byle stabilizację miał), wystarczy trochę poćwiczyć. Gros tego efektu to postprodukcja i majstrowanie przy kolorach.

Oczywiście, ma stablizacje. No dobrze. A coś bardziej ambitnego? Co może być potrzebne i gdzie szukać wiedzy?
eksu
New Member